sábado, 9 de marzo de 2013

Desconnectar per a connectar...


¡Despegat de la tecnologia!
Avui en dia les persones convivim molt de prop amb les noves tecnologies, de fet, ¿Qui ix de la seua casa i no agafa el mòbil? Es com si les noves tecnologies formaren part de la nostra vida i no sabérem fer la nostra vida quotidiana sense utilitzar-les.

Sense anar més lluny, fa dos dies jo estava a la meua habitació i el meu germà em va enviar  un whatsapp per a dir-me qualsevol tonteria. Jo hem vaig enfadar molt perquè la meua casa no es molt gran i sense haver pegat un crit també l’haguera sentit.

En la meua opinió pense que no es ninguna exageració dir que les persones anem cada vegada endinsar-se més profundament en aquest mon i que arribarà un moment en el que de veres no sabrem viure sense aquestes màquines i patirem l’aïllament, o la intolerància de no poder soportar la presencia d’altra persona.

Segons un estudi de Append el huit per cent del joves espanyols entre 18 i 34 anys corren un risc molt alt de patir una  adicció a productes tecnològics de última generació. No crec que estem en una situació de risc, però si que deuriem apreciar molt més tot allò que tenim al nostre voltant i deixar-se estar de jocs i tonteries, ja que les persones podem sorprendre’t molt més que qualsevol màquina. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario